יצירת קשר

איך מומלץ לנקות ספות?

על פניו, מלאכת ניקוי הספות בבית לא נשמעת כמו מטלה מסובכת במיוחד. הלא – כל מה שצריך לעשות לכאורה, הוא להעביר מטלית, להשתמש במעט חומר ניקוי, לשפשף בעדינות והרי לנו ספה נקייה. עם זאת, חשוב לדעת כי ניקוי ספה על ידי אדם לא מיומן ומנוסה, עלול לא רק שלא לנקות את הספה כהלכה  – אלא להשאיר אותה יותר מלוכלכת מכפי שהייתה טרם הניקיון. יתרה מזאת, ניקוי לא מקצועי עלול לפגוע באיכות הספה, ולהותיר בה נזקים ופגעים. בשל כך, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בניקיון ספות הבית.

חברה המתמחה בניקוי ספות

אם אתם מעוניינים להימנע מלקיחת סיכונים מיותרים בכל הנוגע לספה שלכם, מומלץ כי תפנו לשירותי ניקוי ספות עד הבית. מדובר בשירות שניתן על ידי חברה המתמחה בניקוי ספות. צוות עובדי הניקיון שיגיעו לביתכם, יבחנו תחילה מהם החומרים שמרכיבים את הספה, וזאת, משום שאחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל מה שקשור לניקוי ספות הוא סוג הבד שעליהן. חשוב לדעת כי ניקוי ספות אשר עשויות בד סינתטי, יהיה לרוב אפקטיבי בהרבה בהשוואה לניקוי ספות בעלות בדים טבעיים, דוגמת פשתן, כותנה וכיוצא בזה. הבדים הטבעיים, צפויים להערים קשיים בניקוי הספה, במיוחד אם הכתם שעל הספה אינו חדש, והוא נמצא עליה לא מעט זמן.

מה חשוב לבדוק לפני ניקוי הספה?

כל אדם שמתכונן לקראת ניקוי ספה – בין אם מדובר באיש מקצוע שהוזמן לטובת מלאכת הניקוי, ובין אדם מדובר במנקה ספות מתחיל – חייב לבחון את מצב הספה בראש ובראשונה. ישנן ספות שמוטב כי לא ינוקו – כך למשל, ספות שחוקות וספות סדוקות (ספות בעלות חורים למיניהם) אשר ניקוי עלול להחדיר אל תוך הספה חומרי ניקוי שעלולים לפגוע בעץ ושאר החומרים המרכיבים את פנים הספה. כמו כן, חשוב לוודא האם צבע הספה נוטה להתקלף – במצב זה, יתכן כי עדיף לוותר על ניקוי הספה, מאחר שהניקוי עלול לגרום לירידת צבע מבד הספה, או לחלופין להמשך התקלפות העור. גם אם החלטתם לנקות את הספה בעצמכם – מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה, לתאר בפניו את מצב הספה, וכך להחליט האם ובאיזה אופן לנקות את הספה.

כיצד לבחור חברה לניקוי ספות?

כאמור, עדיף לתת לחברה המתמחה בניקוי ספות, להעניק לכם שירותי ניקוי ספות עד הבית. מדובר אמנם בהוצאה כספית לא זניחה, אך היא תחסוך לכם הרבה כאב ראש, ובעיקר תימנע מכם נזק רב אם תנקו את הספה בצורה לא מקצועית. כדי לבחור את החברה הנכונה, מומלץ לבחור חברה מנוסה ואמינה, שהומלצה על ידי לקוחות עבר.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן