חברת ניקיון דירה חדשה

נכנסים לדירה  חדשה? קודם כל מזל טוב. רגע לפני שאתם פורקים את המזוודות (וכמובן את הארגזים…) ומתמקמים, חשוב להיות סבלניים עוד רגע ולא לדלג על שלב חשוב שיעשה את ההבדל בתחושה שלכם: ניקיון הדירה. ניקיון של דירה חדשה, גם אם זו דירה חדשה מקבלן וגם אם זו דירה יד שניה שעברה שיפוץ, חשוב שתבצע חברה אשר שירותי ניקיון הוא תחום ההתמחות שלה.

למה לא לנקות לבד?

נכון, אחרי רכישת דירה או שיפוץ גדול מצבכם בבנק אינו בשיאו ואתם רוצים לחסוך כל שקל. עדיין, ניקיון דירה חדשה מומלץ מאוד לתת למומחים בתחום לעשות. ניקיון בתים חדשים לאחר שיפוץ דורש הסרת שאריות של חומרי בניה שיכולים להיות עקשנים מאוד . גם הסרת כתמי צבע אינה פשוטה. חברה מקצועית נעזרת בחומרים חזקים (אך טבעיים ולא כאלה שגורמים נזק) ובעזרת מכשור מקצועי וחזק . הדירה תעבור קרצוף מכל שכבות האבק שהצטברו בה. ניקיון ביתי יסיר את שכבת האבק החיצונית אך לא הרבה מעבר לכך.  חברה מקצועית עובדת עם שואבי אבק חזקים במיוחד, מברשות שיקרצפו היטב את הרצפה ומכשור נוסף. הניקיון כולל גם ניקוי חלונות ותריסים, ניקוי יסודי של חדרי האמבטיה והשירותים עם האסלות והמקלחות. גם המרפסת, הגינה או החצר יעברו ניקיון יסודי.

למה מומלץ לפנות דווקא לחברה?

לא מעט אנשים נעזרים בשגרה בשירותיה של עוזרת בית ולכן הדבר הראשון שיעלה בראשם הוא לפנות לעוזרת הבית שהם מכירים במקום לחפש חברת ניקיון דירה. יש אמנם היגיון במחשבה הזו, אך עם מחשבה נוספת אפשר לראות את היתרונות הרבים משמעותית של חברה מקצועית גם מול עוזרת בית. עוזרת בית, גם רצינית ומקצועית, היא בסה"כ אדם אחד ויש גבול כמה תוכל לעשות. חברה שולחת צוות עובדים מיומן בהתאם לכמות העבודה וגודל הדירה. נציג החברה יגיע לפני כן וכך יוכל להבין מהם הצרכים ולשלוח צוות בהתאם. בנוסף, חברות מקצועיות מגדירות עצמן פעמים רבות ככאלה המספקות שירותי פוליש וניקיון בתים, כך שאם תרצו מעבר לניקיון הרגיל גם בפוליש, הדבר אפשרי.

איך לבחור בחברה המתאימה?

ישנן לא מעט חברות המציעות שירותי ניקיון. איך לבחור בחברה המתאימה? קודם כל, בחרו בחברה שמתמחה בניקיון דירות חדשות ולאחר שיפוץ. כפי שציינו, זהו ניקיון בליגה אחרת לגמרי הדורש מכשור מתאים וכמות מתאימה של צוות עובדים. התרשמו קודם כל מאתר החברה, בדקו האם זו חברה ותיקה. הוותק מעיד על כך שיש לה לא מעט לקוחות מרוצים. בדקו האם האתר כתוב בצורה רצינית ומקצועית ונותן ערך מוסף. לאחר שסיננתם כמה חברות שנראות רציניות דברו עם נציג כל חברה. תוכלו לשאול שאלות נוספות לגבי אופן העבודה, איזה שירותים בדיוק החברה מציעה ועוד. בשיחה תוכלו להתרשם עד כמה החברה שירותית ופועלת באמת לכך שהלקוח יצא מרוצה.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן