נקיון שטיחים

כך תנקו את השטיח שלכם

מהי שיטת ניקוי שטיחים המומלצת ביותר? מתי מומלץ להסתייע בשירותיה של חברת ניקוי מקצועית וכיצד תוכלו לשמור על איכויות השטיח לאורך זמן? על כל ועוד בכתבה שלפניכם.

מספר מילים על תחזוקת שטיחים

שטיחים בסביבת המגורים ו/או בסביבת המשרד, מהווים חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי, ולכן, הם נחשבים לאלמנט דקורטיבי המייחד את סביבת המגורים. תחזוקת השטיח בדומה לפעולת ניקוי שטיחים, חייבת להיות מותאמת אף היא לסוג השטיח העומד לרשותכם, כאשר בין יתר סוגי השטיחים הנפוצים ניתן למצוא שטיחים פרסיים, שטיחי צמר, שטיחים מקיר לקיר, שטיחים אפגניים, שטיחי שאגי ועוד. לכל אחד מסוגי השטיחים הנ"ל וסוגי שטיחים נוספים, שיטת ניקוי המותאמת לו ודרישות תחזוקה המותאמות לו, ולכן, כאשר אתם רוכשים את השטיח, מומלץ להיוועץ עם יועצי המכירה בכל הנוגע לאופן תחזוקת השטיח ושיטת הניקוי המומלצת לו. כמו כן, תוכלו לעשות זאת באמצעות שירותי הניקוי המקצועיים המוצעים לכם על ידי שירותי ניקוי שטיחים, ניקוי ספות, ניקוי וילונות וכדומה.

ניקוי שטיחים – מה חשוב לדעת?

תחזוקת שטיחים מחייבת אתכם בפעולת ניקוי תכופה ותדירה בהתאם לסוג השטיח. פעולת ניקוי שטיחים מתאפשרת גם באמצעות מכשירי ותכשירי ניקוי ביתיים וגם במסגרת פעולת ניקוי מקצועית המיושמת על ידי חברות ניקוי העוסקות ומתמחות בנושא. אופן הניקוי עצמו חייב להיות מותאם לסוג השטיח וצפיפותו, כאשר חוסר התאמה בין סוג השטיח לתכשירי הניקוי בהם נעשה שימוש, עלול להוביל לפגיעה כזו או אחרת באיכויות השטיח.

כיצד תוכלו לתחזק את השטיח בצורה הטובה ביותר?

תחזוקת וניקוי השטיח הן פעולות המיועדות לצרכי שמירה על איכויות השטיח לאורך זמן, ולכן, מומלץ וחשוב להקפיד של תחזוקה נכונה וניקוי השטיח באופן תדיר. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להסתייע במכשירי שואבי אבק ולהפקיד על פעולת שאיבה של אבק משני צידי השטיח באופן קבוע אחת לשבוע לפחות. כמו כן, מומלץ לאוורר את השטיח במידה ולא מדובר בשטיח מקיר לקיר, ולחשוף את השטיח לקרני השמש אחת למספר שבועות. כיום, תוכלו לרכוש מגוון רחב של תכשירי ניקוי המיועדים לצרכי ניקוי שטיחים ביתיים. תכשירים אלו כוללים מנטרלי ריחות, מסירי כתמים וחומרי הברקה לשטיחים ביתיים על פי סוג השטיח.

מתי מומלץ להסתייע בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית?

ניקוי מקצועי של שטיחי הבית או שטיחי המשרד, הינו שירות המוצע לכם על ידי חברות ניקיון מקצועיות. שירות זה מיועד לכל אילו מביניכם המעוניינים לשמור על איכויות השטיח לאורך זמן, כאשר אחת לשנה לפחות מומלץ להסתייע בשירותים אלו הכוללים הברשת שטיחים באמצעות תכשירים ייעודיים ומכשירי ניקוי עוצמתיים. פעולת הניקיון המקצועית של שטיחים המיושמת על חברות ניקיון, מותאמת לסוג השטיח, מצבו התחזוקתי וגודלו, ואלו גם הפרמטרים לקביעת תעריפי הניקוי.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן