נקיון בניינים

למה חשוב לשמור על ניקיון הבניין

כל מה שחשוב לדעת על הצורך בשמירה על ניקיון מבני מגורים ובנייני משרדים בכתבה שלפניכם

שירות מקצועי לניקיון מבנים – מה חשוב לדעת?

ניקיון מבנים הינו שירות מקצועי המוצע לכם על חברות ניהול נכסים במסגרת שירותי אחזקה שוטפת של סביבת המגורים או העבודה במידה ומדובר במבני משרדים. השירות המקצועי לניקיון מבנים כולל בתוכו מגוון רחב של פעולות ניקוי ואחזקה, לרבות, ניקוי חניונים, ניקוי מבואות כניסה (לובי), ניקוי חדרי מדרגות, ניקוי מעליות, ניקוי גינות ושטחים משותפים ועוד. שירות זה מאפשר לכם לשמור על ניקיון הבניין באופן רציף וקבוע וליהנות מסביבת מגורים/עבודה מטופחת, נקייה ומסודרת.

מדוע חשוב לשמור על סביבת מגורים/עבודה נקייה ומטופחת?

איכות החיים של כולנו מתחילה בדברים הקטנים, ולכן, שמירה על סביבת מגורים/עבודה נקייה, מסודרת ומטופחת, מאפשרת לנו ליהנות מהדברים הקטנים המרכיבים את איכות חיינו. בנוסף, ניקיון מבנים במסגרת שירותי אחזקת מבנים, מאפשרת לכם לשמור על ערך הנכסים העומדים לרשותכם בשטח המבנה. מבנים מטופחים, מסודרים ונקיים, זוכים להתעניינות רבה יותר מצד משקיעי נדל"ן, שוכרי דירות או משרדים, ולכן, שמירה על ניקיון הבניין היא למעשה שמירה על ערך הנכס העומד לרשותכם. בנוסף, הקפדה על ניקיון סביבת המגורים/עבודה לאורך זמן, מונעת מצבים בהם תדרשו לעבודות תחזוקת מורכבות בעלויות כספיות גבוהות. מצבים אלו עלולים להיווצר לנוכח ריבוי מזיקים בסביבת המגורים/עבודה (חרקים, מכרסמים וכדומה), הצטברות לשלשת יונים בשטח הבניין, בלאי מתמשך בתשתיות המבנה ועוד.

פעולות מקצועיות במסגרת ניקיון הבניין

תחזוקה שוטפת של הבניין במסגרת שירותי אחזקת מבנים, כוללת מספר פעולות תדירות וקבועות כגון: ניקוי מרצפות, שטיפה וניקיון של שטחים משותפים בשטח הבניין, שטיפה וניקיון של המעלית, מבואות הכניסה וכדומה. במקביל, מתקיימות מספר פעולות מקצועיות המיושמות אחת למספר שבועות בהתאם למצב התחזוקתי של מתקני הבניין. פעולות אלו כוללות בין היתר: ביצוע עבודות פוליש, ניקוי יסודי של ויטרינות, ניקיון חצרות ופעולות נוספות המותאמות לתשתיות הבניין ומתקניו. כמו כן, חברות ניהול נכסים מעמידות לרשותכם שירותי ניקיון לאחר שיפוץ במידה ושיפצתם ו/או ביצעתם עבודות סיוד בשטח הבניין. בחלק מהמקרים, חברת הניהול מעמידה לרשות הדיירים בשטח הבניין שירות פרטני במסגרת ניקיון משרדים או ניקוי דירות.

מספר טיפים לשמירה על סביבת מגורים/עבודה נקייה

להלן מספר טיפים לשמירה על הניקיון בבניין המגורים או המשרדים:

  • הציבו מספר גדול ככל האפשר של פחוני אשפה בסביבת הבניין
  • הציבו שטיחים לניקוי נעליים בכניסות לבניין
  • שכרו את שירותיה של חברת ניקיון המתמחה בניקיון מבנים ובניינים
  • טפחו את הכניסות לבניין באמצעות עציצים, פרחים, תמונות, מראה וכדומה – הדבר תורם למחויבות כלל הדיירים לשמירה על ניקיון הבניין
  • תלו שלטים בהם אתם מבקשים מהדיירים שלא להניח בחדרי המדרגות חפצים ופריטים שונים

הקפידו על ההמלצות הבאות וגם אתם תוכלו ליהנות מסביבת מגורים/עבודה נקייה ומסודרת.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן