ניקיון בלחץ מים

ניקיון בלחץ מים

בין אם יש לכם חברה או מפעל אשר לכלוך ושומנים מצטברים על הרצפה או הקירות כל הזמן ובין אם מדובר על בניין משרדים או אפילו הבית הפרטי, ניקיון בלחץ מים הוא דרך מצוינת להסיר לכלוך ושומנים או כל כתמים שישנם במקום. לחץ המים הוא כוח בעל עוצמה רבה כך שמעבר למים עצמם, שהם כמובן חומר הניקוי המשמעותי ביותר, הכוח בו הם יוצאים מהווה שחקן מרכזי בניקיון ומביא לתוצאות מעולות.

מהו ניקיון בגרניק?

ניקיון בגרניק הוא למעשה ניקיון בלחץ מים. הגרניק הוא מכונת שטיפה בלחץ מים כשמדובר על לחץ מים גדול מאוד. ישנם בעלי מפעלים המעדיפים לרכוש מכונה זו בעצמם אך רוב העסקים בעיקר מהבינוניים ומטה, בתי מלאכה וכמובן בתים פרטיים הזקוקים לניקיון מסוג זה אחת לתקופה יעדיפו להזמין את השירות מחברה מקצועית. חברה מקצועית תבצע ניקיון מקיף וכולל, ניקיון משטחים וגם מרצפות או קירות אם נדרש והתוצאות שיתקבלו יהיו הטובות ביותר ביחס לכל ניסיון לבצע את הפעולה לבד. גם העובדה שמדובר על סוג ניקיון המתבצע לעיתים רחוקות הופכת את הזמנתה של חברה מקצועית למשתלמת הרבה יותר מרכישת הגרניק וביצוע העבודה לבד.

למה מיועד ניקיון בלחץ מים?

כאמור, ניקיון בלחץ מים מתאים לכל סוגי הניקיון. ניתן לנקות משטחים גדולים וקטנים, לבצע שטיפת חלונות ותריסים שאבק רב הצטבר עליהם, שטיפה זו מיועדת הן לפנים המבנה והן לחוץ. מתוך המבנה הוא מסיר שומנים בצורה יעילה ביותר. שומנים שמתקשים הופכים לקשים מאוד לניקיון והסרה. מחוץ למבנה ניתן כאמור להסיר אבק שהצטבר והתקשה במשך שנים. ניתן גם להסיר גרפיטי שמפריע לכם לראות על קיר הבניין. ישנו גרניק לשטיפה במים קרים, חמים או בעזרת קיטור שנוצר ממים רותחים. ניתן להוסיף גם חומרי ניקיון שמעלים את האפקט של המהלך.

ניקיון מהיר ובכל סדר גודל

היתרון המשמעותי של סוג זה של ניקיון הוא שניתן להתאימו לשטח בכל סדר גודל, שטח העשוי מכל חומר, החל מבטון ועד עץ. זהו ניקיון שמזמינות רשויות מקומיות על מנת לנקות כבישים ומדרכות או תחנות אוטובוס, שירות שמזמינים ועדי בית של בתים על מנת לנקות את קירותיו החיצוניים של הבית, לפני ריצופם באריחים וגם פשוט כדי לתת לבניין מראה חדש יותר. מפעלי ענק מזמינים את השירות וגם אנשים פרטיים שרק רוצים לנקות כתם מסוים שלא ניתן לניקוי בדרך רגילה.

שטיפה בלחץ מים- רק מחברה מקצועית

שטיפה בלחץ מים היא פעולה שיש לבצע במיומנות ועם ניסיון. לכן, כאשר בוחרים חברה שתבצע את הניקיון, חשוב לוודא שיש לה ניסיון רב בתחום ושהעובד או העובדים שיעשו את העבודה הם מנוסים בכך. כדאי לבחור חברה ותיקה, חברה הנחשבת למקצועית ורצינית. כדאי לבחור חברה שמעבר לניקוי בלחץ מים מציעה גם שירותים נוספים כמו ניקיון לאחר שיפוץ, פוליש לרצפה וגם ניקוי ריפודים ושטיחים.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן