ניקיון בתים לאחר שיפוץ

אם אתם נמצאים לפני מעבר לדירה שעברה שיפוץ, אך גם אם הדירה בה אתם מתגוררים כעת עברה שיפוץ חלקי, אתם בודאי מכירים את המצב בו נמצאת דירה משופצת לפני שעברה ניקיון יסודי. שיפוץ הבית כולל בדרך כלל גם הרס וגם בניה, מה שמייצר הרבה מאוד אבק מן ההרס והשבירה והרבה מאוד שאריות של חומרי בניה כמו טיט או מלט וגם כתמי צבע. אם אמנות מודרנית אינה ההעדפה שלכם, סביר שתרצו להיפטר מאותם כתמי צבע כמו גם מכל שאריות החומרים ובכלל מהאבק שנוצר. חברת ניקוי בתים אשר ניקיון בתים אחרי שיפוץ הוא תחום ההתמחות שלה תהפוך את הדירה הדומה כעת יותר לסדנת נגרות, לדירת החלומות שלכם.

מה כולל ניקיון שלאחר שיפוץ?

בין אם מדובר על שיפוץ הבית, הדירה או המשרד, הניקיון צריך להיות יסודי ומקצועי. הניקיון צריך לכלול כמובן את שטיפת הרצפה באופן היסודי ביותר. לא מספיקים כמובן דלי וסמרטוט וגם לא מכונת קיטור ביתית. חשוב לקרצף את הרצפה היטב על מנת שכל שכבות האבק שנדבקו יוסרו ממנה. יש לנקות כתמי צבע וחומרי בניה עם חומרים יעודיים לכך שיש רק לחברות ניקיון מקצועיות. לא רק הרצפה צריכה לקבל טיפול אלא גם פינות נסתרות כמו מסילות ארונות ומגירות, פאנלים. גם החלונות והתריסים צריכים לקבל טיפול וניקיון יסודיים. הניקיון צריך להקיף את כל חלקי הבית, כולל מטבח, חדרים, שירותים ואמבטיה. חברה מקצועית תנקה היטב גם את המרפסת או הגינה והחצר אם יש.

איך לבחור את חברת הניקיון?

ממש כפי שכל בעלי המקצוע אשר עסקו בשיפוץ היו מקצועיים ורציניים, כך גם בעלי המקצוע שיחתמו את השיפוץ צריכים להיות כאלה. לכן אל תתפשרו. הזמינו רק חברת ניקיון מוסמכת שיש לה את כל האישורים לכך שהיא פועלת בצורה חוקית וישרה, חברה מקצועית ואמינה. בדקו שזו חברה ותיקה בעלת ניסיון רב. החברה צריכה להיות מבוססת ומצוידת, בעלת כמות יפה של עובדים כך שהעבודה לא תיפגע בגלל מחסור באנשי צוות. בדקו מהם הכלים והחומרים בהם עושה החברה שימוש. חשוב שהחומרים יהיו חזקים אבל איכותיים וטבעיים ככל האפשר כך שלא יפגעו בריצוף וגם יהיו טובים לסביבה. נסו לשאול ולברר עם אנשים שאתם מכירים ועשו שיפוץ לאחרונה על חברות ניקיון מומלצות.

אם חבר ממליץ על עוזרת בית- כדאי?

לא כדאי להשתמש בשירותיה של עוזרת בית. בניגוד לחברה עם צוות גדול של עובדים, כאן מדובר על אדם אחד. אם יש עובדים שחסרים בחברה, הדבר לא יפגע בעבודה שצריכה להתבצע. עוזרת בית תהיה מושבתת והעבודה תידחה במקרה כזה. עוזרת בית לא מצוידת במכשור מקצועי וחדשני ובחומרי ניקוי מקצועיים. היא גם לא תוכל לבצע עבודות מיוחדות כמו פוליש, זאת בניגוד לחברה אשר מציעה גם שירות זה. חברה ותיקה ובעלת שם לא תסכן את שמה ותדאג שכל לקוח יצא מרוצה בסוף התהליך, גם אם הדבר אומר ביצוע השלמות. עוזרת בית תנסה לרוב לחמוק או שתבקש תשלום נוסף.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן