חברת ניקיון מומלצת

אתם עומדים לעבור דירה? עומדים להיכנס אל דירה לאחר שיפוץ? אין ספק שהדבר שחשוב לכם ביותר כרגע הוא להסיר  את שאריות חומרי הבניה, האבק והלכלוך ולקבל את הדירה שחלמתם עליה. אם ניקיון סטנדרטי אפשר לעשות לבד עם חומרי ניקוי וציוד ביתיים, לדירה שעברה שיפוץ חייבים חומרי ניקוי חזקים ומכשור חדיש ומקצועי. לכן, לאחר מעבר דירה, במיוחד כזו שעברה שיפוץ אל תתפשרו. פנו לחברת ניקיון מקצועית שתתן לכם את השירות הטוב ביותר.

מה כולל ניקיון דירה מקצועי?

במילה אחת: הכל, ואם נפרט, מדובר על ניקיון שלא מפספס אפילו ס"מ אחד בבית. הניקיון היסודי כולל את הסלון, המטבח, החדרים, השירותים והאמבטיה. גם המרפסת או הגינה והחצר יקבלו טיפול בעזרת חומרים איכותיים והציוד הנדרש. הניקיון כולל ניקוי חלונות מסגרות ומסילות, ניקוי תריסים, פאנלים וגם את הריהוט: ארונות, ארונות מטבח. בקיצור, כמו שכבר אמרנו- הכל.

למה לבחור בחברה ולא בעוזרת בית?

לחברה יש הרבה יותר כלים מאשר לעוזרת בית. היא עושה שימוש בחומרי הניקיון ובכלי העבודה המתקדמים ביותר שיביאו לתוצאות טובות בהרבה. את העבודה מבצע צוות עובדים ולא אדם אחד. משמעות הדבר היא שירות אישי ומקצועי המבטיח 100% שביעת רצון. בניגוד לעוזרת בית שיכולה להגיע אליכם עם מצב רוח טוב ביום אחד אך עם מצב רוח שונה לחלוטין ביום אחר, אצל חברה מקצועית ורצינית אין משמעות למצב רוח של עובד מסוים. אם עובד אחד לא נמצא בשיאו, עובד אחר יגבה אותו ויספק לכם שירות אדיב ומקצועי אותו אתם מצפים לקבל. אז אם שאלתם את עצמכם מדוע לבחור בנו בתור החברה שתהפוך את הדירה מחלל הדומה יותר לאתר בניה לדירה החדשה שלכם, ללא ספק קיבלתם תשובה.

פוליש ועבודות מיוחדות

נקודה נוספת שעושה את ההבדל בין עוזרת בית לבין חברה רצינית ומקצועית היא היכולת לבצע גם עבודות מיוחדות כמו פוליש. פוליש אינה עבודה סטנדרטית המתבצעת באופן שוטף. זו עבודה שדורשת ציוד מיוחד וחומרים ייחודיים. אנו מציעים גם עבודות פוליש כמו גם ליטוש רצפות אם יש צורך. סביר שלאחר שיפוץ לא תזדקקו לליטוש רצפות אך אם תצטרכו בהמשך, או שאתם רוצים לחדש את רצפת דירת ההורים הישנה- אנחנו כאן בשבילכם גם לכך.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן