פוליש גרניט פורצלן

פוליש לגרניט פורצלן

עברתם לדירה חדשה ואתם רוצים לתת לרצפה מראה מבריק? מעוניינים לחדש את מראה הרצפה כדי להרגיש רעננות מבלי לעבור דירה? פוליש הוא הדרך לחדש את מראה הרצפה מבלי להחליף אריחים. אחד מסוגי הריצוף הפופולאריים ביותר היום הוא ריצוף גרניט פורצלן. חברת ניקיון המתמחה גם בפוליש תבצע פוליש לגרניט פורצלן המיוחד לסוג זה של ריצוף כך שהאפקט יהיה מושלם וגם לא יגרמו נזקים לטווח ארוך לרצפה.

מהו בכלל גרניט פורצלן?

לפני שנפרט על הפוליש שנעשה לסוג זה של אריחים, נסביר מעט על הגרניט פורצלן. אריחי גרניט פורצלן הם אריחים מתועשים שמבוקשים מאוד בשל מספר תכונות שלהם. אלה אריחים חזקים מאוד ועמידים, ניתן היום להדפיס עליהם באופן דיגיטלי וכך לתת להם מראה של כל סוג חומר: עץ, שיש ועוד. הגרניט פורצלן עשוי פורצלן, קרמיקה שנגרסה ונדחסה באופן חזק מאוד. ה"גרניט" בגרניט פורצלן אינו גרניט טבעי אלא חול ואבנים טחונות דק שמוסיפים לעמידות של האריח. הכנסת האריח לתנור בחום גבוה יוצרת את הגרניט פורצלן שהוא חזק משמעותית לעומת אריחי קרמיקה רגילים. את האריחים עושים היום במגוון צורות וגדלים: ריבועים במידות שונות, מלבנים ואפילו משושים.

גרניט פורצלן מבריק או מט

פוליש לרצפת גרניט פורצלן יכול להיות מתאים לגרניט פורצלן מבריק או למט. לכל אחד מסוגי הריצופים עושים פוליש שונה מעט. רצפת מט היא גרניט פורצלן רגיל, כפי שיצא מהתנור. גרניט פורצלן מבריק מצופה לאחר שיצא מהתנור בשכבת זכוכית מיוחדת שנותנת לאריח את המראה המבריק וגם שומרת על עמידותו, ממש כמו השפעת לכה ברהיטים.

איך נעשה הפוליש?

לפני שמתחילים בפוליש, חשוב מאוד שעל הרצפה לא יהיה לכלוך. לכן, חברת הניקיון תבצע קודם כל ניקיון יסודי של הרצפה. כבר בשלב הניקיון חשוב להבחין בין רצפה מבריקה למט. אם זו רצפת מט, ניתן להבריש אותה עם רשת עדינה להסרת כתמי צבע או רובה אם ישנם. אם זו רצפה מבריקה, השימוש ברשת יכול להשאיר שריטות לכן מדלגים על שלב הניקוי בעזרת רשת. בנוסף, פוליש לרצפת גרניט פורצלן מבריקה יעשה שימוש בחומרים עדינים יותר שלא יפגעו בציפוי. בשני סוגי הפוליש חשוב שהחברה תעבוד עם מכונה חדישה ומשוכללת.

איך לבחור חברת פוליש?

אם אתם רוצים רצפה מבריקה, שגם לריצוף מט יהיה מראה מבריק, חשוב לפנות לחברת פוליש מנוסה, מקצועית ורצינית. בדקו מה הציוד בו משתמשת החברה, באיזה חומרים היא משתמשת. חשוב שלא יהיו בחומרי הפוליש וחומרי הניקוי בכלל רכיבים חזקים מדי כמו חומצת מלח שעלולים לגרום נזק. תחילה הסתכלו באתרי אינטרנט של חברות פוליש. אם החברה היא גם חברת ניקיון ולא רק פוליש- הרווחתם. כך תדעו שגם הניקיון נעשה בצורה מקצועית. לאחר שעשיתם סינון בין חברות לפי אתר האינטרנט, דברו עם נציגי החברות ולכו גם עם התחושה שלכם, מי החברה שעשתה רושם רציני ומקצועי וגם הציעה מחיר סביר.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן