נקיון דירה חדשה

ניקיון לבתים חדשים

כאשר שומעים את המשפט "נכנס לבית חדש" עולה מיד תמונה פסטורלית של דירה מבריקה, נקיה ומטופחת, דירה שרק היותה דירה חדשה נותן לה מראה יוקרתי גם אם היא דירה סטנדרטית. אז הדברים לא בדיוק כך. הבית בהחלט יקבל את המראה החדש והכיפי אך הוא צריך לעבור לפני כן ניקיון קומפלט, ניקיון לבתים חדשים. דווקא בתים חדשים זקוקים לניקיון יסודי ומעמיק יותר מאשר בתים שכבר מתגוררים בהם. לכן .מומלץ מאוד לא לעשות זאת לבד אלא לפנות לחברה מקצועית.

למה חשוב ניקיון מקצועי בבתים חדשים?

בתים חדשים הם בתים שהבניה רק הסתיימה בהם. גם אם הקבלן דאג לכך שהדירה תעבור ניקיון, עדיין לרוב נמצא שאריות בנייה בדירה, נוכל לראות כתמים של המלט שהתייבשו וזקוקים להסרה עם מכשור מקצועי וחזק. אך לא רק שאריות בניה יש לנקות מדירות חדשות שזה עתה עברו שיפוץ. בדירות אלה מצטברות שכבות על גבי שכבות של אבק ולכן הסרת אבק, גם כאן בעזרת שאיבתו בשואב מקצועי וחזק, היא חלק בלתי נפרד מעבודת הניקיון שמבצעת חברה מקצועית.

מגוון עבודות לקבלת בית נקי ונעים

אחד האזורים החשובים והמרכזיים ביותר בבית הוא המטבח. המטבח המודרני משמש  היום למגוון רחב של מטרות כמו עבודה, אחסון, ניקיון ואירוח. בנוסף, בדירות המודרניות במיוחד, חלל המטבח הוא פתוח וגלוי. לכן, גם ניקיון המטבח הוא משמעותי מאוד לפני שנכנסים לדירה החדשה. חברת ניקיון מקצועית תבצע ניקיון של המטבח כולל ארונות המטבח. גם החדרים האחרים עוברים כמובן ניקיון יסודי, הכולל הברקה לרצפה וגם פוליש וניקיון חלונות אם הלקוח מעוניין בכך. לא רק הבית עצמו מקבל טיפול עשרת אלפים אלא גם סביבתו הקרובה. ללקוחות שיש להם חצר בבית, גינה או מרפסת זוכים לטיפול גם באלה כך שהם מקבלים את אזור הפנאי והמנוחה כשהוא נקי ומסודר.

למה מומלץ לנות לחברה מקצועית ולא לעוזרת בית?

במיוחד כשמדובר על בית חדש לאחר שיפוץ, חשוב שלבעל המקצוע המגיע לבצע את עבודת הניקיון יהיו את כל הכלים על מנת לבצע עבודה מקצועית ויסודית. גם עוזרת בית מנוסה היא בסה"כ אדם אחד שמגיע ללא ציוד בכלל או עם ציוד בסיסי וביתי. חברה מקצועית שולחת אליכם צוות עובדים מקצועי ובעל ניסיון שגם מגיע עם ציוד מקצועי ומכשור חדשני. בעזרת המכשור החדשני ניתן לבצע גם עבודות מיוחדות כמו פוליש, ניקוי רהיטי הבית, כולל ריפודים וספות. חברה מקצועית ורצינית היא גם בעלת תודעת שירות גבוהה ואתם מקבלים את כל היחס  והשירות. יש לכם לאן לפנות אם היתה בעיה כלשהי או אם הטיפול נעשה שלא לשביעות רצונכם. בניגוד לעוזרת בית שהיא אדם פרטי, חברה בעלת שם לא תיקח את הסיכון שלקוח ישאר לא מרוצה, תמיד תבוא לקראת ותתקן את העבודה במקרה והתגלתה בעיה.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן