ניקיון דירה לאחר שריפה

שריפה היא קטסטרופה אמיתית. שריפה יכולה להיות אסון של ממש אם ישנם נפגעים בנפש, אך גם אם לא, מספיק לראות את המראה של דירה לאחר שריפה על מנת שאדם יחוש עצב וחוסר אונים כאשר הוא רואה את כל אביזרי הבית נשרפים או מגיע לאחר השריפה ורואה שכל שנשאר מביתו הוא קירות מפויחים. הדבר הנכון ביותר שמומלץ באותו רגע הוא לא לשקוע אלא ליהפך, להעלות את המוטיבציה להחזרת המצב לקדמותו מהר ככל האפשר. הדבר לא צריך להתבצע כמובן באופן עצמאי אלא על ידי חברת ניקיון דירה המומחית בניקיון דירות לאחר שריפה.

מה כולל ניקיון דירה לאחר שריפה?

ניקיון זה מזכיר במהותו ניקיון דירה לאחר שיפוץ אך יש בו דברים נוספים המיוחדים רק לו. זהו קודם כל ניקיון כללי שנעשה באמצעות חומרי ניקוי חזקים שיש רק בידיה של חברה מקצועית ומכשור חדשני ויעיל. הניקיון נעשה כמובן בכל חלקי הבית, כולל ניקוי מלא של אריחים, במיוחד פיח שנכנס לכל החריצים. מעבר לכך, יש לנקות או להוציא מהבית תכולה שנשרפה. אם עדיין ניתן להציל אותה באמצעות ניקיון, החברה תבצע זאת. למשל יתכן שניתן בעזרת חומרים מיוחדים לנקות שטיחים וריפודים שהשריפה עדיין לא כילתה או פגעה בהם באופן דרסטי. יתבצע ניקוי יסודי של הקירות והתקרה, כולל צביעת הדירה מחדש. כך ניתן לפתוח דף חדש ולקבל בחזרה את הבית שאתם קשורים לכל פינה בו.

האם ניתן לבצע ניקיון לבד?

לגמרי לא מומלץ לנקות דירה שעברה שריפה בעצמכם. אפילו דירה שעברה שיפוץ אנו ממליצים לנקות בעזרת חברה מקצועית, אז דירה שעברה שריפה- על אחת כמה וכמה. בדירה שעברה שריפה, כפי שציינו, נותרים חומרים שקשים מאוד לניקוי כמו הפיח שנכנס עמוק בין חריצי האריחים. גם ניקוי התקרה והקירות הוא מורכב. הדבר דורש שימוש בחומרים ובכלים מקצועיים וגם דורש ניסיון רב.

איך לבחור חברה שתבצע את העבודה?

כאשר אתם מחפשים חברת ניקיון, חשוב להבהיר מהרגע הראשון שזהו מצב מיוחד של לאחר שריפה. לא כל חברת ניקיון מתמחה ומנוסה בניקיון דירה כזו. כדאי להתחיל מבדיקת אתרי חברות. לקרוא על החברה באופן כללי ולהתרשם. כאן אין פשרות. אתם זקוקים לחברה מקצועית שיש לה כוח אדם מספיק וגם מנוסה ומיומן, שיש לה די ציוד וכלים החדישים ביותר. מעבר לכך זו צריכה להיות חברה בעלת ניסיון בסוג זה של ניקיון. עשו סינון ראשוני בעזרת אתרי החברות והשלימו את קבלת המידע בעזרת שיחה עם נציג או מנהל החברה. אם  יש לכם אפשרות לקבל המלצה באופן אישי מאדם שהיה במצב דומה לשלכם עשו זאת.

שריפה היא אסון אמיתי. גם אם מדובר על איבוד תכולת הדירה, אפילו בחלקה, יש בכך תחושה של אובדן אמיתי וחוסר אונים. אל תישארו לבד. לאחר כיבוי השריפה והירגעות מסוימת פנו לחברה מקצועית ואמינה שיש לה ניסיון ויכולות להחזיר את הדירה למצב של דירה חדשה ולמחוק את שאריות השריפה.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן