חברת ניקיון לאחר שיפוץ

שיפוץ דירה, בייחוד אם זו דירה שרק רכשתם ועדיין לא גרתם בה, מעורר הרבה מאוד ציפיות ורצון לקבל כבר את התוצר הסופי. פעמים רבות שיפוץ הוא ממושך ודורש הרבה מאוד עבודה של הרס ובניה. עבודות אלה מייצרות לכלוך הכולל כתמי מלט וטיט שהתייבשו, כתמי צבע ובאופן כללי שכבות על גבי שכבות של אבק. כדי לקבל את הדירה שלה ציפיתם, דירה שיהיה לכם כיף אמיתי להיכנס אליה נותר עוד שלב אחד- הזמנת חברת ניקיון המתמחה בניקוי ווילות ובתים לאחר שיפוץ.

למה חשוב לשים לב בניקיון לאחר שיפוץ?

ניקיון לאחר שיפוץ הוא ניקיון יסודי ולכן צריך להיות מקצועי מאוד. לצוות העובדים מצריך להיות ניסיון וידע, למשל לזכור את חשיבות הזהירות מזליגת מים שיכולה לגרום לרטיבות וגם נזק לקירות הבית. לאחר שיפוץ הכל עוד טרי מאוד ולכן חשוב לבצע את הניקיון במשנה זהירות. מעבר לכך, חשוב להתאים חומרי ניקוי לאזורים השונים בבית או לחומרים מהם הם עשויים. לדוגמה, החומרים עימם מנקים ארונות מטבח העשויים עץ אינם החומרים מהם מנקים כלים סניטריים. מומלץ לבחור חברה בה העובדים מנקים ידנית בשילוב ציוד מקצועי. כך יתקבל ניקיון ברמה מעולה.

לבחור בחברה המבצעת מגוון עבודות

לאחר שיפוץ אתם זקוקים בעיקר לניקיון יסודי של הדירה אך מומלץ לבחור חברת ניקיון המבצעת מגוון רחב של עבודות. התקנת פרקטים, בין אם אלה פרקטים מלאכותיים או טבעיים, היא פעולה שדיירים רבים מבצעים מיד לאחר השיפוץ. חברת ניקיון שש לה ניסיון גם בכל הקשור לפרקטים ללא ספק תיתן לעבודה ערך מוסף. עבודה נוספת שרבים מעוניינים לסגור איתה את השיפוץ היא פוליש, כולל אפילו פוליש לחדר מדרגות אם השכנים משתפים פעולה. חברת ניקיון המתמחה בסוגי פוליש שונים, כמו פוליש קריסטלי או פוליש אקרילי תחתום לכם את השיפוץ בצורה מבריקה במיוחד.

חברת ניקיון גם למשרד

אם יש לכם עסק או חברה, ללא ספק צריכים לשמור בהם על ניקיון באופן רציף. יתכן שגם במשרד תרצו לערוך שינויים כאלה ואחרים כמו הסרת שטיחים, במיוחד הסרת שטיחים מקיר לקיר הדורשת ידע ומכשור מקצועי. לאחר שראיתם שהחברה אותה הזמנתם ביצעה את הניקיון לשביעות רצונכם, ללא נזקים נלווים קודם כל אך הרבה מעבר לכך: בצורה יסודית שהותירה דירה מושלמת, זה הזמן להזמין אותה גם לניקיון ואחזקת המשרד על בסיס קבוע, כולל עבודות מיוחדות כמו החלפת שטיחי קיר  והסרתם.

הדירה לאחר שיפוץ ואתם מבינים שלשטוף עם מים זה  לא מספיק? השתכנעתם שדרושה חברה מקצועית ומנוסה על מנת להתמודד עם שאריות השיפוץ? אנו כאן לשירותכם. אנו חברה בעלת ניסיון רב בניקיון דירות אחרי שיפוץ כמו גם משרדים וחללים ציבוריים, מציעים גם עבודות מיוחדות כמו פוליש ומספקים שירות אדיב ומקצועי

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן