מהם היתרונות של כפפות ניטריל לניקוי הבית

אין כמו סביבה משרדית או ביתית נקייה ומצוחצחת, סטרילית ונעימה. פעולת הניקיון קריטית לשמירה על הרווחה, איכות החיים, התפקוד והבריאות.
קיימים חומרי ניקיון מקצועיים המבוססים על רכיבים עוצמתיים וחומרים פעילים שיכולים להשיג תוצאות מרשימות בשטח ולעשות הבדל גדול במיוחד אם מפקידים את מלאכת הניקיון אצל חברת ניקיון בעלת ניסיון, צוותים מיומנים, שמנקה במסירות את החללים. השימוש בחומרי ניקיון יכול להזיק לידיים לאורך זמן בשל הכימיקלים והחומצות של חומרי הניקוי ולכן, חשוב מאוד להגן עליהן באמצעות כפפות.
כפפות מייצרות את החיץ המבוקש בין החומרים לעור הגוף הרגיש ומאפשרות להמשיך בעבודה בקלות, ביעילות ובבטחה.
קיימים סוגים שונים של כפפות חד פעמיות או רב פעמיות וחשוב להכיר את ההבדלים בין הסוגים השונים, זאת על מנת לבחור את זוג הכפפות הנכון עבורכם מבחינת חומר הגלם ממנה עשויה כל כפפה וכמובן, מידה וגודל בהתאמה אישית למיקסום נוחות השימוש. אגב, החשיבות של חומר הכפפה נעשה קריטי עוד יותר לסובלים מרגישות. הנה מספר שיקולים בבחירת הכפפה הנכונה:

ניטריל הכפפה שמתלבשת עליכם בכל ניקיון

כפפות ניטריל לניקוי הבית נחשבות לאופציה מובילה בתחום היות והן בעלות יתרונות משמעותיים בהשוואה לסוגים אחרים של כפפות.
ניטריל היא למעשה תרכובת של גומי סינטטי המאופיין בעמידות גבוהה יותר מכפפות ויניל או לטקס, שנחשבות לחומר חד פעמי נפוץ. עם זאת, כאשר בוחנים את ניטריל מול הלטקס מגלים בהשוואה בין השתיים שכפפת ניטריל חזקה יותר על אף שלטקס יהיה ברוב המקרים זול יותר. אבל כשמדובר ביעילות, עמידות ובריאות לא מתפשרים ורצוי ללכת על כפפות שימושיות כמו ניטריל שמגנות על כפות הידיים.
יתרון נוסף לטובת הניטריל הוא שכפפה זו מספקת הגנה ונוחות ובייחוד גמישות. כפפות אלה מומלצות בעיקר למי שסובל מתגובה אלרגית ללטקס או לויניל המיוצר מפי וי סי ובמצבים בהם העור עומד לבוא במגע עם כימיקלים מסוכנים או עם משטחי מזון ויש צורך לשמור על סטריליות מקסימלית.
היופי של כפפות ניטריל הוא שהן גם עמידות בפני נקבים בשל השילוב של התרכבות והטכנולוגיה המתקדמת המעורבת בתהליך הייצור שלהן. בעבר הן נחשבו לאופציה מאוד יקרה, אבל בשנים האחרונות העלות הוזלה והפכה אותן לנגישות יותר למי שעוסק במלאכת הניקיון במיוחד לאלה שמנקים על בסיס קבוע.  הכפפות חסכוניות גם כי הן עמידות לאורך זמן ויכולות לשרת את המשתמש יותר זמן בשל כך. הן גם נחשבות בטוחות למגע עם מזון ועמידות בפני מים ושומנים וכימיקלים הנפוצים בתעשיית חומרי הניקיון. כמו כן, הן נטולות BPA ולטקס ומגיעות במקרים שונים גם ללא אבקה, לפי שמעדיף אופציה זו.

כיצד לבחור כפפת ניטריל?

בתקופת הקורונה בה עלתה החשיבות של שמירה על היגיינה ומרחק התעצמה התהילה של כפפות אלה ורבים אמצו אותן על בסיס יומיומי בלי קשר לניקיון או עבודה מכאנית. למעשה, כפפות אלה פופולאריות גם התעשייה הרפואית והן אפילו מתאימות למחזור ייעודי.
על מנת לשמור על כפפות אלה לאורך זמן כדאי לאחסן אותן הרחק ממקור חום או אור השמש. חשוב לרכוש כפפות ממקום אמין שמציע כפפות מסוגים שונים על מנת שיהיו מגוון אופציות לפי הצורך ויש לשים לב למידות. לרוב הכפפות מגיעות בטווח המידות: סמול, מדיום, לארג' ואקסטרה לארג' ובקופסאות חיסכון  במארז של 300 יחידות במגוון צבעים כאשר הצבע הכחול הוא הבולט מבין הגוונים. יש לבדוק שאכן מדובר במותג איכותי ומי שמעוניין בדגמים ללא אבקה, צריך לחפש שאכן מצוין על גבי האריזה שהכפפות הללו למיגון נטולות תוספת אבקה.

 

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן