ניקיון דירה אחרי שיפוץ

ניקיון דירה אחרי שיפוץ

שיפוץ הוא תהליך ארוך, במיוחד אם זהו שיפוץ מקיף הכולל הרס חלקים בדירה או את כולה ובניה מחדש, מה שבוחרים היום רבים לעשות לאחר קניית דירה יד שניה. רבים בוחרים לעשות שיפוץ גם לפני מכירה על מנת לתמחר אותה גבוה יותר. בין אם זהו שיפוץ לפני מכירה או לפני מעבר למגורים בדירה, חשוב לבצע דבר נוסף: ניקיון לאחר שיפוץ. ניקיון לאחר שיפוץ נעשה כאמור כשמדובר על דירות יד שניה אך לא רק . חשוב לבצע גם ניקיון בתים ודירות מקבלן לאחר שיפוץ. אמנם מקבלן לא תקבלו דירה שבמבט ראשון תראה מלוכלכת אך כשתרדו לפרטים או תעברו חדר חדר תוכלו לראות שהדירה בהחלט זקוקה לניקיון מקיף נוסף.

מה כולל ניקיון לאחר שיפוץ?

ניקיון לאחר שיפוץ הוא ניקיון יסודי מאוד. קודם כל, הרצפות עוברות ניקיון מקיף ונותרות נקיות ומבריקות מכל שאריות חומרי בניה או כתמי צבע. מעבר לכך, הוא כולל ניקוי תריסים וחלונות, שירותים ואסלות כולל חרסינות וקרמיקות. יתבצע ניקיון של המטבח, כולל ארונות המטבח, ניקיון של רהיטים ואפילו פנלים. מדובר על ניקיון בליגה אחרת. שכבות האבק המצטברות על הרצפה או הקירות לאחר השיפוץ הן עצומות. ניקיון עם חומרי ניקוי ביתיים או שואב אבק אינו מספיק. לכן, צריך לפנות לשם כך לחברה מקצועית המתמחה בניקוי דירות לאחר שיפוץ ושיש ברשותה ציוד לניקוי דירה שהוא מקצועי. גם מחברה מנוסה ידרשו מאמצים על מנת להביא תוצאות.

למה לבחור דווקא בחברה?

נתחיל בכך שבחירת חברה עדיפה משמעותית על פני הטלת המשימה על עוזרת הבית שמגיעה אליכם לניקיון השבועי בשגרה. עם כל הכבוד למקצועיות וניסיון של עוזרת, הם אינם משתווים לאלה של חברה העוסקת שנים בתחום. חברה מקצועית ורצינית מעסיקה צוות עובדים גדול כך שעל הדירה יוכל לעבוד צוות שלם על פי הצורך ולא אדם אחד. העובדים הם מיומנים ומנוסים. חברה רצינית מקפידה על שימוש בחומרים טבעיים בלבד אך חומרים בעלי אפקט משמעותי יותר מהחומרים הביתיים בהם תשתמש עוזרת. החברה מגיעה עם מכשור עוצמתי שיבצע עבודה טובה יותר בפחות זמן.

איך לבחור חברת ניקיון?

כמובן שהעדפת חברה על פני עוזרת בית נכונה בתנאי שזו חברה רצינית ומקצועית ולא אדם שהחליט בוקר אחד שהוא חברה והשירות ניתן בהתאם… חשוב שיהיה שילוב בין שירות אישי ומקצועי לבין אמינות בתמחור. חברה בעלת שם לא תיקח סיכונים מיותרים. היא תיתן שירות מצוין. אל תתפשרו על מחיר זול באופן חשוד. מחיר כזה לרוב יגבה מכם מחיר יקר בהרבה בגלל שירות לא מספק ואפילו נזקים שיגרמו. עשו סקר, בדקו באתרים של מספר חברות ועשו סינון. לאחר סינון דברו עם נציגי החברות ותנו מקום גם לתחושה ולרושם שיצרו אצלכם.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן