כל מה שצריך לדעת על ניקוי ותחזוקת רהיטים בקיץ ובחורף

בין אם בקיץ או בחורף, הרהיטים בבית זקוקים לתחזוקה הנכונה. מה חשוב לדעת על תחזוקת רהיטים 365 ימים בשנה? הנה כל הפרטים למי שמעוניין להנות מספות שמרגישות חדשות, רהיטים מתוחזקים ובכלל ציוד נאות בבית.

מעוניינים לתחזק נכון את הרהיטים, הספות והמזנונים בבית? קודם כל, בואו נדבר על פגעי ונזקי השמש. רגע לפני שאתם מאחסנים את הספה שלכם במרפסת הבית, אנחנו מזמינים אתכם לחשוב פעמיים. נזקי השמש הם מהותיים. הם בדיוק מה שייקבע אם תצטרכו בעתיד ניקוי ספה או רכישת ספה חדשה. בסופו של דבר, ניקוי ספות יעזור לכם עד גבול מסוים. אם הספה יושבת במשך חודשים מתחת לכיפת השמיים, רוב הסיכויים שתצטרכו כבר להחליף אותה באחת חדשה. אם כך, הטיפ שלנו בתקופת הקיץ הוא הקפדה על מיקום נכון של הרהיטים בבית. לא תחת השמש הלוהטת והקופחת.

מה חשוב לדעת על אחסון הרהיטים שלנו בחורף?

בחורף אנשים לפעמים בוחרים לאחסן חלק מהרהיטים שלהם. אנחנו נמליץ לכם לאחסן את הרהיטים שלכם במחסנים אשר עשויים בטון בלבד. אם תתפתו לאחסן את הציוד שלכם במחסנים עם גגות אזבסט, או במחסנים עם גגות רעפים.

הגגות האלו עשויים לנזול ויובילו להרטבה של הציוד שלכם. וכידוע לכולנו, ציוד רטוב ציוד שגם מצמיח עובש, נרקב, נהרס וכו'. אם תרצו לרכוש פתרון אחסון זול ויעיל, יש לכם למשל מחסנים בבנייה קלה. בניה קלה היא בניה באמצעות אלומיניום וברזל, לפעמים גם עץ. המחסנים האלו מגיעים עם פנל מבודד, ככה שהם מבטיחים 0 נזילות במהלך החורף.

האם כדאי לי לנקות עובש שהופיע לאחר אחסון רהיטים בחורף?

לא פעם, אנשים נאלצים להתמודד עם הצמיחה של עובש לאחר שהם אחסנו את הרהיטים שלהם במחסן בחורף. אם זה קרה לכם, אנחנו אישית ממליצים לכם על שירותי ניקוי לבית הכוללים הסרת עובש מספות בד וספות עור, או מהרהיטים בבית.

כידוע, עובש יכול להופיע בכל מיני מיקומים מוזרים, לרבות אפילו על צעצועים של ילדים באמבטיה. עובש נוטה לצמוח חזרה אם לא מסירים אותו נכון, וזו הסיבה שיהיה כדאי להסתייע בשירותי ניקוי. זכרו, מאוד לא בריא לנשום נבגים של עובש. זה גם ככה כל הזמן קורה כשאנחנו בחוץ, אז לפחות שהבית יהיה נקי מנבגי עובש.

ההסתייעות בחברות ניקיון היא תמיד עדיפה

בין אם אתם צריכים לנקות ספה, רהיט או שטיח, תמיד יהיה עדיף להסתייע באנשי ניקוי מקצועיים. אנשי המקצוע האלו יגיעו אליכם עם מכונות ניקוי חדישות, עם תכשירי ניקוי ייעודיים ועם כל מה שצריך בכדי להבריק לכם את הבית. אם תשכילו לאתר חברת ניקוי מקצועית, היא עשויה אפילו לספק לכם אחריות על הניקוי והסרה של כתמים.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן