ניקוי ספות מקצועי

שירותי ניקוי ספות – מי צריך ומתי?

אחד משירותי הניקיון השכיחים ביותר כיום הוא שירות ניקוי ספות. הספות הן חלק מרכזי בכל בית, אנו יושבים עליהן מדי יום (או כמעט מדי יום) ולעתים כמה שעות ביום.

אלה משמשות את כל בני הבית, החל מההורים, דרך הילדים הצופים בסדרות האהובות שלהם ולעתים רבות גם הכלבים שאנו מגדלים מרגישים יותר בנוחה על הספות בסלון מאשר על השטיח. שירותי ניקוי ספות מקצועיים אינם כמו ניקיון פשוט שאתם יכולים לעשות בעצמכם כמו למשל ניעור אבק מהספה או מעבר של מגבון לח עליה.

מי צריך ניקוי ספות מקצועי?

ניקוי ספות הוא שירות שיכול להתאים לקהל מגוון גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי. הנה כמה דוגמאות שבהן הגיוני שיוזמן שירות זה:

  • אדם שאינו יכול מבחינה פיזית לנקות את הבית והריהוט שלו – לדוגמה אנשים מבוגרים, אנשים בעלי נכות מסוימת המונעת מהם לעשות את זה, אנשים האלרגיים לאבק ועוד.
  • אנשים שאין לכם את הזמן או הכוח לנקות – בדרך כלל מדובר באנשים ממעמד גבוה עם ממון רב שיכולים לאפשר לעצמכם לשכור אנשי מקצוע שיבצעו את הניקיון עבורם אך לא רק. גם משפחות ממוצעות שבהם ההורים עובדים ורק רוצים את הסוף שבוע כדי לנוח וליהנות מהביחד לא רוצים להתחיל להתעסק בשבוע גם עם ניקיונות הבית. על כן ישכירו אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים שיבצעו את העבודה, מבלי לעגל פינות ויהיו בעלי המכשור המתאים לביצוע העבודה.
  • לקראת חג או אירוע מיוחד – למשל לפני חג הפסח או לפני אירוע מיוחד הנערך בבית ואורחים שצריכים להגיע – ייתכן ותרצו להזמין מנקה ספות מקצועי שיגיע עם הציוד המתאים ויבצע ניקוי מרענן לספות שלכם שיישארו עם ניחוחות רעננים למתיישבים הבאים.
  • בעלי עסקים/משרדים שיש להם ספות עליהם יושבים אנשים זרים מדי יום וממתינים לפגישות (או במסגרת פגישות) וחשוב לנקות מפעם לפעם את הספות לשמור על סטריליות וניקיון.

ניקוי ספות מקצועי – מה הוא כולל וכיצד זה מתבצע?

ניקוי ספות מקצועי יתבצע באמצעות מכשיר מיוחד המבצע פעולה של שטיפה בלחץ מים ואוויר כאשר המים מהולים במעט חומר ניקוי ייעודי אשר סופח אליו את הלכלוך והאבק. המכשיר המיוחד מבצע גם פעולה של יניקה/שאיבה של המים המלוכלכים מתוך הספה וכך משאיר את הספה יבשה מבלי שהיא תסריח או תפתח עובש. חשוב לדעת כי גם אם נשפך חומר מלכלך על הספה לא לנסות לנקות את הכתם עם סבון רגיל בבית או לנקות תרופות פלא שונות, גם לא להרטיב את הספה עם מים שיכולים רק להרחיב את הכתם ולהיספג בספה. התקשרו במהירות לחברת ניקוי ספות מקצועית שתסביר לכם מה לעשות כעזרה ראשונה עד שנציג שלה יגיע אליכם הביתה ויטפל בספה במהירות כדי שלא יישאר זכר לכתם.

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
ניווט מהיר במאמר

יצירת קשר:

מאמרים אחרונים באתר:

דילוג לתוכן